fredag 25. november 2011

Julekuler :


...fra Søstrene Grene
-ME LOVE-


Nostalgiske julekuler fra Søstrene Grene til en FIN pris! Stian har store planer om et enormt juletre iår.. Jeg er noe skeptisk -ler-  Da trenger vi uansett mer juletrepynt! Derfor kjøpte jeg inn en del julekuler i herlige farger.. 
...det kommer vel ikke som noen bombe for noen at her i Sukkertøys leiligheten blir det en pastellfarget jul!

GOD HELG

Til mandag blir det en fantastisk gi-bort her på bloggen! Jeg gleder meg enormt til å fortelle dere hva dere kan vinne!
Kjenner jeg dere rett kommer dere til å bli elleville -knis-


Klem Ida Susanne

25 kommentarer:

  1. Så nydelige kuler! Så gammeldagse og søte. Virkelig nydelige bilder du har tatt av dem.

    SvarSlett
  2. Fiiiine julekuler - elsker reinsdyrene i glitter på dem : )
    Så spennende med gi bort da.. veeenter med stor nyskjerrighet
    på mandag!!!

    God helg til deg : )

    Kleem!

    SvarSlett
  3. Så nydelige kuler! Og ja Søstrene Grene har så mye fint:) Kulene var veldig "deg":)) Klem fra Pernille

    SvarSlett
  4. Søte kuler:O)
    Tror det blir en tur til "søstrene" før kulene er fløyet.
    Gleder meg til mandag da...

    Ha en fin-fin dag..
    Klem Linda.

    SvarSlett
  5. Hei søte du.

    Skal si du tuttler på, du er jo FANTASTISK flinke.
    Å så gøy det er å lese og se på bloggen din.
    Ha en flott helg.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  6. Fine kugler, må lige omkring SG her i DK for at se om de også har den med rensdyret, den er så fin.

    SvarSlett
  7. Så fiiine :D Jeg er så glad i julekuler som går innover :D

    SvarSlett
  8. Sååå fine!!! Nok ein gong skulle eg verkeleg ønske at Søstrene Grene ville kome til hit til oss, òg...

    Ha ei god adventshelg!

    SvarSlett
  9. så fine :)eg sier bare "løp og kjøp!" :D
    God helg!
    hilde

    SvarSlett
  10. Så fine de var, likte spesielt godt cupcake-kulen :p

    SvarSlett
  11. Utrolig søte julekuler, jeg bare må innom Søstrene Grene snart altså :) *♥*

    SvarSlett
  12. Nydelige julekuler!
    Har du blankpolert gulvet .. det ser jo så skinnende hvitt ut .. :)
    God helg til deg også! :)
    Klem

    SvarSlett
  13. Å, så fine!! Skikkelig nostalgiske. MÅ ha!!

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  14. De fine julekulene da!! Så fine!! Kunne ønske vi hadde søstrene grene i Ålesund, eller kanskje ikke.. da hadde jeg vell handlet hele tiden. ;) Gleder meg til å se pastell julen deres, og juletreet!

    Ha en super helg Ida Sussanne!

    Klem
    Sybell Agathe

    SvarSlett
  15. Hej :) Jeg holder meget af din Blog. Jeg ville lige spørge dig, hvilken race er Wilma?

    SvarSlett
  16. Fiiiine kuler! Jeg må ta meg en tur til Søstrene Grene skjønner jeg. Synd det ikke er en butikk rett i nærheten. Fin dag til deg :)

    SvarSlett
  17. Nydelige julekuler! :) Helt deg, gleder meg til bilder av juletreet ditt! :) Ha en fin fredagskveld!

    Lene

    SvarSlett
  18. Kjempefine julekuler! Nostalgiske men likevel originale! Herlig:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  19. Sånne små har jeg kjøpt meg og! Fine :) GOD HELG!

    SvarSlett
  20. Å disse minner meg om mormor :)

    SvarSlett
  21. Utrolig herlige kuler da!!!!
    Stort tre er jo veldig fint ;-)

    SvarSlett
  22. flotte julekuler :)
    søstrene Grene har så masse fint :)

    ha en super dag.

    Molithaa. :)

    SvarSlett
  23. De var nydelige. Må ta meg en tur innom søstrene en tur idag jeg da :) Takk for inspo kjære du, dette blir en blogg jeg kommer til å følge med på!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!