mandag 31. desember 2012

BYE 2012. Oppsummering av året som har gått :


Så var 2012 straks omme. 

..jeg er en av de (få) som ikke elsker nyttårsaften. Jeg har alltid synes det er litt trist. Trist at man aldri får 2012 tilbake. Men jeg vet jeg vet.. Vi feirer året som har gått, men like mye året som kommer. 
Nemlig 2013! Så var det tid for litt tilbakeblikk da..
 Fra året som har gått :

JANUAR 2012 :

"bloggbasillen"
 På trykk i Dagbladet.


Februar 2012

Et av de mest leste innleggene i året 2012 var dette innlegget -ler-  Altså kakeoppskriften på denne kaka!


Mars 2012 :

Leiligheten kom på trykk i det danske boligpluss/norske boligpluss.


April 2012 :


Mai 2012 :


Juni 2012 :
Jeg fikk en leveranse på døra fra Italia. En bunke med italienske magasiner ankom. Og inni interiørmagasinet var det 14 sider fra sukkertøysleiligheten. 
- s t o r t -


Vi koste oss ute.. 
- glede seg til sommer og sol (regn) -


Juli :

Vi var i København!! Og jeg fikk besøkt Retro Villa. HURRA!


...Da jeg kom hjem fra Retro Villa tapetserte jeg denne vesle kommoden :


...jeg kjøpte meg ny kjole. På bruktbutikken. Den er blitt en av mine favoritter i garderoben. 


August 2012 :

På trykk i TA. Veldig stas!



Hippe, men slitte Klara ble "født" :
Hun søker fortsatt et trygt og godt hjem og kan kjøpes HER.


September :

...Arbeidsbenk av en gammel dør flyttet inn. Den flyttet raskt ut igjen da jeg fikk meg eget verksted. 


Oktober 2012 :

Sukkertøy for øyet på kinesisk! Tja..Hvorfor ikke!


Vi fikk oss soverom!
(som ikke ser sånn ut nå. Bilder vil komme i 2013 når alt er klart)



November 2012 :


Gøy, skummelt, moro og alt-på-engang.


Desember 2012 :

Et av mine favorittbilder fra året som gikk er dette :

Skinnveska er nok et av de beste loppekuppene jeg noensinne har gjort/kommer til å gjøre. Jeg bruker den hver dag. Til hverdag & fest. Den er fantastisk og jeg elsker den. 20,- og den var min. Latterlig billig!!!



Jeg håper jeg har alle med meg i året som kommer!
Jeg gleder meg til å blogge og dele inspirasjon, prosjekter og hverdagen med dere!



En ting det blir skjerpings på fra min side er å kommentere hos dere!
Jeg leser alle mail og kommentarer, men det er ikke alltid tiden strekker til slik at jeg får svart dere!


TAKK TIL ALLE SOM FØLGER MEG!

Nyttårsklem fra Ida Susanne


20 kommentarer:

  1. fin oppsummering av et innholdsrikt år!
    ønsker deg alt godt i det nye som kommer :)
    klem

    SvarSlett
  2. Takk for i år!
    Kommer til å følge deg videre:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det har været en stor stor fornøjelse at følge dig i 2012. Glæder mig til mange flere af dine dejlige billeder i 2013. Godt Nytår!

    SvarSlett
  4. wow, STORE greier du har vært med på! Også så morsomt med 14 siders(!!) innlegg i et italiensk interiørblad! Og blogg på kinesisk, nei vettu hva! Også nettbutikk:) Jeg henger med videre her på bloggen din:)! Godt nyttår! Klem fra Iren:)

    SvarSlett
  5. Et spændende år du har haft, Ida :)
    Rigtig godt nytår :)

    SvarSlett
  6. Så mye som har skjedd med bloggen i 2012 !
    Fint og inspirerende å følge deg Ida Susanne :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. A year peppered with beautiful images and oodles of sugar sweet inspiration. x

    SvarSlett
  8. Flotte bilder som jeg bare blir glad av å se på!!

    Ønsker deg et godt og spennende 2013!

    Klem

    SvarSlett
  9. fin oppsummering av et riktig så fargerikt og innholdsrikt år : )) flinke du!

    Med de beste ønsker for det nye året,
    Klem fra Silje, og Embla hilser til Wilma ; ))

    SvarSlett
  10. Det var en fin oppsummering, det :)
    Gleder meg til å se mer hos deg i det nye året.
    Hjemme hos oss har puta kommet på plass :)

    Blir spennende å se det "nye" soverommet deres!! :)

    Godt nyttår til deg også. Klem!

    SvarSlett
  11. Så herlig oppsummering av året som er gått:)
    Et godt nyttår til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Det har vært supert å følge med på bloggen din i 2012, mye inspirasjon og mye herlige farger. Gleder meg til å følge med videre i 2013. Godt nytt år!

    SvarSlett
  13. Takk for masse inspirasjon, delikate bilder og en god dose glede! Godt nyttår og alt godt i 2013 til deg :)

    SvarSlett
  14. Heisan Ida Susanne
    Herlig knippe av sukkertøybilder i beste Ida Susanne-stil!
    Ønsker deg en koselig nyttårsaften (selv om du sikkert er litt sentimaental over året som er over) og et kreativt, sprudlende og ellevilt nytt år!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  15. I want to thank you for being an inspiration..
    Wish you a creative and wonderfull 2013!

    Lots of love!

    SvarSlett
  16. For et innholdsrikt år!! Tusen takk for masse deilig pastell-inspirasjon og herlig positivitet her inne!!:):)
    Gleder meg til å følge Sukkertøy for øyet inn i det neste året:)
    Håper 2013 blir et supert år!:)
    stor klem fra meg og Leon♥

    SvarSlett
  17. Ynskjer deg og dine eit velsigna nytt år!

    Klem frå Hakkadalen

    SvarSlett
  18. God kveld og takk for at du la igjen en hyggelig kommentar hos meg.Godt nytt år til deg også, og jeg gleder meg til å følge deg i 2013. Du har en nydelig blogg, og jeg er på visitt støtt og stadig. Hilsen Stilleben.

    SvarSlett
  19. Fine bilder fra et begivenhetsrikt år :-) Takk for hilsen på bloggen min, og et knakende godt nyttår til deg og dine. Det skal bli moro å følge deg videre i 2013 :-D

    Klem

    SvarSlett
  20. Utrolig inspirerende å lese bloggen din - lykke til i 2013!

    Godt nyttår :)


    //Jorun

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!