mandag 30. november 2015

En liten pakkekalender..



Jeg nærmer meg ferdig når det kommer til årets pakkekalender!
Jeg har helt enkelt brukt 2 kleshengere, pyntet med noen gamle julekuler og lyslenker. 

Man trenger ikke gjøre det så komplisert! 
Jeg er ganske sikker på at disse her faller i smak hos knoll og tott når de kommer på fredag!

Jeg tenkte jeg skulle gjøre slik at dere kunne linke til Deres pakkekalender/blogg med bilde og sånn.. Men hjelpes.. Det er så lenge siden jeg har gjort det at det husker jeg søæææærn meg ikke hvordan det gjøres!!! hahahha!!! 
Hadde jo vært stas å se Deres kalendere også! 

Jaja... 

4 kommentarer:

  1. Your advent calendar looks magic. Great idea to use a clothes hanger and the fairy lights are perfect.
    I didn't make one this year. The kids want custom-made ones with the minions 😳
    xx, Stephanie

    SvarSlett
  2. Your calendar looks fantastic.-It`s wonderful ****
    My kids would like every year the same. I post it next time, maybe you have time
    and watch with me :)
    Manu

    SvarSlett
  3. Så fine kalendere, og sikkert veldig populære!! :) Trivelig å se at du blogger igjen.
    Fin adventstid til deg og dine! Klem!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!