søndag 22. november 2015

Søte julegaver laget av barna :


Dorull nisse ut, fimo figurer inn! 

Barna ( 6 og 7 år ) laget julegaver i helgen, av fimo leire!
 Genialt! Like gøy for voksne som for kidsa! 

Du trenger : 

Fimoleire
Pepperkakeformer
Stempel
Kjevle
Tålmodighet
Kraft
Silkebånd




Av 4 små klumper leire fikk vi over 20 figurer!
Nå skal de fordeles og pakkes inn i fargerike silkepapir før de skal gis bort som julegaver.
Vi satt i flere timer med dette igår! En kjempe flott aktivitet som anbefales på det sterkeste!
De ble jo så innmari skjønne også!
( og det er jo bonus ) 


Julekort :

Vi handlet inn ingrediensene til kortene på Søstrene Grene. 
Luna satte igang med julekort igår også hun! 
Og hjelpes så fine de ble!!!!
Jeg la frem glitter, glitterteip, papp, div. pynt, lim og noen skjønne reinsdyr. 
Dette ble resultatet : 



Desember og den magiske førjulstiden nærmer seg med stormskritt!!!
Jeg gleder meg!


4 kommentarer:

  1. Flotte forberedelser til jul og gaver ♥

    SvarSlett
  2. Så kreativt og fint! Flinke barn og voksne:)

    SvarSlett
  3. Så fine! Hvor kjøpte du leira? Det hadde vært gøy å prøve! Her har Amalie laget litt julegaver i dag - pyntet vinglass med hjemmelagde klistremerker til besteforeldre, onkler og tanter og hjemmelagde viskelær til venninnene. Gøy med litt førjulspyssel :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helluuu! Jeg har kjøpt leira på panduro! Der var det 4 stk pakker for 100,- som holdt til over 20 figurer! Kjempe gøy var det! Hørtes kjempe koselig ut med pyntede vinglass også Marie! Jeg storkoser meg med førjulsaktiviteter! Idag har vi laget engleugler!!! De kommer på bloggen imrg!

      Slett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!